Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333

A következő időpontokban várjuk hívását: hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00-ig, csütörtökön 8:00-20:00-ig.


Változás az elérhetőségi időben


Október 31-én és november  1-jén telefonos ügyfélszolgálatunk zárva tart. A kényelmes ügyintézéshez javasoljuk, használja a MyGenerali szerződéskezelőt vagy online elérhetőségünket!
A telefonos menürendszer elején, választhat az élőhangos és az automata ügyintézés között. Egyenlegét már automata menürendszerünkben is lekérdezheti, és az online befizetésre és a kárbejelentésre szolgáló hivatkozást is megkaphatja smsben vagy e-mailben kötvényszáma megadása után. Ebben az esetben nem kell számolnia várakozási idővel.

Élőhangos ügyintézés -1
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés - 2 
 

Biztosításoddal kapcsolatos információk

  • Szerződéses információk
  • Számlainformációk
  • Adategyeztetés
  • Díjigazolások
  • Fedezetigazolás
  • Csekkek, díjbekérők
  • Zöld kártya, bonus-malus igazolás
  • Kötvénypótlás
  • Számlakivonat
  • Adóigazolás
  • Kárigazolás felelősségbiztosításnál

Kárbejelentés, kárinformáció

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás
  • Kárenyhítéssel, kárügyintézéssel kapcsolatos információ

Díjszámítás

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás
  • Tanácsadó küldése szerződéskötési igény esetén

Termékinformációk

  • Termékekről, módozatokról információ adása
  • Prospektusok küldése kérések alapján

Személybiztosítások kiemelt ügyintézése

  • Általános információ a befektetéshez kötött életbiztosítási termékekről
  • Árfolyam és portfolióérték információk
  • Kötvénnyel kapcsolatos tájékoztatás és módosítások, bejelentések megtétele, változtatás alapok között, jelszóval rendelkező ügyfeleknek
  • Jelszó kártya igénylés
A telefonos menürendszer elején, választhat az élőhangos és az automata ügyintézés között. Egyenlegét már automata menürendszerünkben is lekérdezheti, és az online befizetésre és a kárbejelentésre szolgáló hivatkozást is megkaphatja smsben vagy e-mailben kötvényszáma megadása után. Ebben az esetben nem kell számolnia várakozási idővel.

Élőhangos ügyintézés -1
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés - 2 gomb

1. Kárügyintézés

1.1. Új kárbejelentés
   1.1.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.1.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.1.3. Gépjárműbiztosítás
   1.1.4. Életbiztosítás
   1.1.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék

1.2. Információ bejelentett károkról
   1.2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.2.3. Gépjárműbiztosítás
   1.2.4. Életbiztosítás
   1.2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék


2. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
2.3. Gépjárműbiztosítás
2.4. Életbiztosítás
2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék

3. Online szerződéskezelő rendszerrel kapcsolatos ügyintézés
 
5. Angol nyelvű kezelő kérése / English speaking operator

6. ERGO biztosítónál kötött szerződéssel kapcsolatos ügyintézés



 

 

 

A telefonos menürendszer elején, választhat az élőhangos és az automata ügyintézés között. Egyenlegét már automata menürendszerünkben is lekérdezheti, és az online befizetésre és a kárbejelentésre szolgáló hivatkozást is megkaphatja smsben vagy e-mailben kötvényszáma megadása után. Ebben az esetben nem kell számolnia várakozási idővel.

Élőhangos ügyintézés -1
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés - 2 gomb